Alla dessa jävla svin!!

Jag blir så jävla less!! Varför ge vissa personer hundra chanser? Varför låter jag mig bli lurad varje jävla gång?? Det har vart samma sak i flera år nu, av samma jävla person.. Personen är jätte gullig och helt jävla underbar.. Jag går på allt falsk spel.. Dagen efter är jag som luft igen.. Jag vet att den personen är så.. Jag duger bara när spriten är i kroppen.. JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS PÅ MIG SJÄLV!!! Det är så jävla jobbigt att jag ska vara så svag för den personen.. Så jävla typiskt... Och att jag ALLTID ska gå på det..

Säger bara en sak.. Oroa er inte.. Jag kommer komma upp igen.. Men nu är jag på väg ner igen.. Och jag vet inte vart det stannar.. Jag har haft ett mellanläge ett bra tag.. Men jag har kännt på mig ett bra tag att jag är på väg ner.. Och jag är så jävla arg hela tiden.. För så onödiga saker.. Men jag blir så jävla förbannad för dom onödiga sakerna.. Och jag orkar inte gå och ha all den ilskan inom mig eftersom jag inte förstår varför jag är så arg..

Jag har vetat att det skulle gå längre ner än vart jag har vart nu i min svacka.. Men jag har inte vetat hur långt det skulle gå.. Nu börjar jag förstå att jag inte kommer stanna på ett bra tag.. Ska bli så jävla skönt att åka till Åland.. Bara ta det lungt och leva ut och få lugn i kropp och själ.. Jag längtar verkligen..

Men just nu är det bara SKIIIT!!!!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0