Tungt..

Idag har vart en riktigt tung dag.. Först när man vaknar är man jätte arg.. Allt går bara fel.. Sen har man möte på psykiatrin och berättar att jag är så sur och vill komma igång med min diagnosutredning.. Då började vi prata om vilka ställen hon skulle skicka iväg papper till för att få mina journaler.. Då har jag tydligen gått på ett ställe som heter BUP Bågen.. Jag har INGET minne av det och sitter som ett frågetecken och frågar vad det är.. Då berättar psykologen att det är ett ställe dit barn som upplevt våld i hemmet eller sexuella övergrepp går.. Jag har inget minne av det.. Jag var typ 9 år.. Var där flera gånger och kommer inte ihåg NÅGOT!! Jag kommer ihåg VARJE jävla BUP möte jag vart på.. Men inte dom.. Det var jävligt vidrigt.. Jag vart jävligt ledsen och det var sån konstig känsla att inte komma ihåg något sånt.. Sen ringde jag mamma och pratade med henne om det.. Och fick veta vad dom hade sagt där.. Det första mamma sa var att hon inte tagit upp det med mig.. Inte nog med att jag inte kom ihåg att jag vart där.. Utan mamma har också på något sätt låtit mig förtränga det genom att inte prata om det stället.. Inget illa menat mot dig mamma, jag förstår varför du inte pratade om det!

Just nu är jag ensam hemma.. Mår bajs och Marie kommer inte komma hem på ett tag för att hon är hos Olivia och kollar på film..

Jag måste säga att få veta något sånt här på en och samma dag sänker en.. Jag är så jävla sänkt just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Tur att jag har morgondagen och Ålandsresan nästa vecka att se fram emot, för annars hade jag aldrig mer stigit upp ur sängen!!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0