Ångesten växer..

Först vill jag bara så ut lite ilska.. Vem FAN var det som bytte lösen på min dator? Ja, hoppas du är nöjd i alla fall.. För nu har jag varit tvungen att omformatera den.. Så alla bilder är borta, all jävla musik.. ALLT!

Som sagt va kommer det ta ett bra tag innan min blogg kommer bli fixad så den får se ut som den gör ett tag..

Jävla väder, jävla väder, jävla ångest, ångest, ångest..

Jag hatar att ha ångest.. Jag har inte vart i skolan sen förra torsdagen, jag orkar knappt stiga upp ur sängen.. Klä på sig, KNAPPAST! Hatar det här.. Det är så jävla mörk.. Jag är inte på botten men jag är på väg neråt för varje jävla dag som går.. Imorgon ska jag till psykologen.. Ska försöka få henne att fixa ett läkarintyg så jag kan vara borta från skolan ett tag till.. För jag pallar inte.. Orkar ingenting..

Snart är det jul och det är ju också ett JÄVLA HELVETE!! GAAAAH!!

Jag vill bara springa, springa så långt att mina ben viker sig av smärta.. Och skrika tills stämbanden går av.. Slita ut hjärtat kan jag inte göra för det har någon redan gjort.. Det är tur att du finns, för seriöst, utan dig hade jag redan vart på botten..

Men allt är så jävla motigt.. Jag orkar inte längre..

Varför kunde inte jag få bli "normalstörd"..

Jag var typ 10 år första gången jag hota med att ta livet av mig, jag har försökt sen dess.. Men det är alltid något som stoppar mig.. Det är jag iof glad över för jag vill inte dö.. Jag vill leva.. Men jag har inget liv.. Och det är de jag måste hitta.. Jag måste hitta tillbaka till mitt liv..

Min själ har vart död i 9 fucking helvets satans skit år.. Hur fan får man den att vakna till liv?

Jag vill klara skolan, men hur fan ska jag kunna göra det när jag inte vill och orkar gå dit.. Alltså jag blir bara mer och mer arg på mig själv för att jag inte går dit, det är SKIT! Jag hatar det här.. Jag hatar det..

Jag vet inte ens vad jag vill med mitt liv längre, men så är det alltid när jag är på väg neråt.. Men jag undrar ändå, hur länge ska jag orka kämpa? Och vad kämpar jag för?

JÄVLA ÅNGEST!!

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Malin den andre bitchen som raggade på alex heino ;)

Michelle, barndomskompisen min, vi pratde ju för länge sedan om allt de här och livet i sig (under vår långa promenad). Jag finns för dig och jag vill inte att något ska hända dig. Vill inte få reda på att du gjort något när jag är här borta i Boden, kommer hem om en vecka! då ska vi ses alltså på fredag!! Langa ditt nr, för har ju bytt tele.



För att kanske få dig att må bättre. läs min blogg och de kanske får dig på andra tankar eller jag vet inte.

gör inget dumt!

2009-11-26 @ 20:44:43
URL: http://mali.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskar dig <3

Det är bra att du startat om bloggen för här kan du ösa på med allt skit och annat som trycker... det är bara att skriva.... Ut med det bara <3

Älskar dig och du Michi <3 Jag tänker INTE ha kämpat alla dessa år förgäves :) Så go girl!

Nu tar vi och simmar mot ytan igen :) Puss

2009-11-30 @ 13:33:23
Postat av: Erica

Jag finns alltid vad som än händer !

2009-11-30 @ 14:41:00


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0