Vad ska man säga? GAAAALET!

Ja shit, galen lördag jag hade..

Åkte hem från Åland, var hemma i några timmar, fixade mig i ordning, drack lite, fixade mig lite mer.. Sen vid midnatt ;P mötte jag upp Malin och co.. Drog till 3kr, festade ordentligt.. Klockan blev 2.. Hmm, krogen stängde, men festen slutade inte.. Träffade några gamla vänner utanför, var mycket rogivande.. Hahaha.. Sen tog jag och Malin en taxi till kragsta hem till en dude.. Där det var 4 andra dudes, var väl lite speciellt.. :P Taxi chaffören körde dessutom fel.. :S Han skulle till Kragsta från Vallentuna och började köra mot vallentuna brandstation, han hade nog lite tomtar på loftet.. Men när vi var framme fortsatte festen, blev lite bråk där, men det löste sig..

Sen mitt i alltihopa kom jag på att jag KANSKE skulle ta och smsa Marie och säga att jag hade dragit på efterfest.. Men hmm.. Klockan var då halv sju på morgonen.. Och sen tänkte jag att hon sov och eftersom hon inte hade hört av mig så sov hon som en stock och visste inget.. Så jag fortsatte festa och sen mitt i alltihopa så blev jag otroligt nog trött.. När klockan var drygt nio kom Malins pappa och hämtade oss och körde hem mig och Malin.. Tack Björn! :D

Sen blev klockan tio och jag tänkte att jag KANSKE skulle sova lite.. Och tro mig, det blev lite.. Jag sov till klockan 13.00 .. 3 timmars sömn.. Men det var det värt för fy fan vad kul jag hade!!

Puss och kram
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0