Detta fält måste fyllas i.

Fy fan.. Om 4 dagar är det julafton.. Jag måste säga att jag har lite ångest pga det.. Det är verkligen värdelöst att jag inte har köpt någon julklapp åt tvillingarna.. Men det är ju iof pga att jag inte haft några pengar.. Men ändå.. :/ Och det värsta är att jag vet att Nadja har köpt något åt mig, så det känns faktiskt riktigt surt!!

Danne ska ju som sagt va med mig hem till min mor och familjen på julafton.. Det blir väl trevligt. :) Men det är jag också ganska nervös inför :P Fråga mig inte varför jag är nervös pga de.. Hmm jag vet iof varför :P Men, aah!
Sen, va fan ska man ha på sig? Jag brukar alltid köpa något nytt som jag har på mig på julafton.. Men, inte i år.. Så i år ska jag hitta något i min garderob.. Och ja, jag vet att jag har en miljon kläningar. Men, det är ju inget nytt.. Allt har ju hängt där. Jag har haft alla någon gång. Okej, nu ljög jag.. Jag har verkligen inte haft på mig alla kläder som jag köpt :P Vissa saker utav dem kommer jag heller aldrig dra på mig. Men jag kan inte slänga dem.. Är inte det ganska konstigt? Jag vill inte använda de, men jag kan inte ge bort eller slänga de.. Skit konstigt. Vissa saker har liksom prislappen kvar på sig.. :P

Nej men kanske jag inte ska ha klänning i år.. Jag har ju vart så himla emot traditioner i år.. Så kanske jag ska bryta min egna också.. I år blir det kjol och linne.. ;P

Hmm, min dator har cpat as mycket den senaste tiden.. Den gjorde någon uppdatering och efter det har det vart helt fuckad.. Så jag tömde den på saker igår och omformatera den.. Än så länge verkar det lovande.. Den går lite snabbare och fuckar inte ur på varenda en hemsida.. Så det är ju skönt.. Men om jag nu ska kolla på weeds eller vad som helst så måste jag koppla in externa.. Och den är tjockt jobbig.. Men, aah.. Bara gilla läget :P

Idag händer inte mycket.. Jag och Marie ska väl och julhandla om någon timme.. Sen ska jag förmodligen med Danne ut till Södertälje och hämta hans mobil.. Men det är inte säkert att jag åker med. Men men..

Skulle tro att det var allt för tillfället..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0