Hyvää Joulua ystäväni!!

Imorgon är det julafton. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.. Även fast jag inte har några egentligen julkänslor.. Jag och mitt hjärta ska till mamma och co. Vara där och äta mat och öppna lite julklappar. :) Trevligt trevligt :)

Som ni kanske märkt så har jag inte haft så mycket att skriva om, därför jag har vart så dålig med mina uppdateringar. Livet flyter på ganska bra och jag är väldigt lycklig.

Jag har min Danne som jag är helt nerkärad i och som betyder mer för mig än det mesta här i livet. Känns skumt att säga så egentligen med tanke på att vi inte har vart tillsammans så länge. Men, så är läget i alla fall..

Imorgon på kvällen ska jag, Danne och förhoppningsvis frugan hem till mig och dricka lite alkohol.. Köpte 3 liter vin idag.. Så det ska gå åt .. :P Haha, ah nej.. Men jag tror faktiskt att det var allt för den här gången.. Kanske skriver imorgon om vad jag har fått i julklapp..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0