Inget speciellt..

Nu var det någon dag sen jag skrev.. Har ingen koll på något. Det är 10 dagar kvar till julafton..
Jag har egentligen inte speciella julplaner.. Jag och Danne ska hem till min mamma och äta middag med hela familjen. Det är väl typ de.. Sen på kvällen blir det väl krogen om polarna fortfarande är på den planen..

Idag ska jag inte göra något speciellt, för ovanlighetens skull .. :P

Jag känner att jag är ganska dålig på vissa saker.. Typ som att jag säger en sak till Danne, men det varar inte speciellt länge :P Jag hade till exempel sagt att han inte skulle få sova hemma hos mig på obestämd tid för att jag blir så jävla grinig när jag blrir väckt och han väcker ju mig genom att bara tända en lampa.. Så, aah.. Hahaha men i natt fick han sova här.. Så, så länge varade det liksom.. Men i natt ska han inte få sova här :P

Idag är det tisdag, vilket betyder att det är desperate housewives.. Och om jag inte minns helt fel så är det säsongs avslutning idag.. TRÅKIGT!!

Ah, nej det var väl typ allt för stunden.. Har inte så mycket tankar än. Är ganska nyvaken. :P

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0