Irriterad.. Men det går över!

Igår var det en ganska tråkig och lååång dag.. Som spenderades på sjukhuset.. Danne hade jätte ont i magen och efter mycket om och men åkte vi in.. Vi var där i drygt 5 timmar och fick inget konkret svar på vad det var.. Så när värktabletterna hjälpte någorlunda så var det bara att åka hem.. Resten av kvällen var jätte bra.. Sen tar han upp det jag hade skrivit i mitt förra blogg-inlägg.. = STOOOOR TABBE! Dom som inte känner mig vet ju givetvis inte det.. Men sen finns det ju sånna som är drama queens och tar åt sig av minsta lilla fast jag egentligen inte menar något. Och ibland en blandning av både och! (ta inte illa upp här nu, för nu syftar jag inte på någon!)

Jag startade mi blogg för drygt 2 år sen.. Ett år av bloggen är borttaget för att det var någon som hackade sig in och sabbade.. Jag startade den ENBART för att skriva av mig när jag hade ångest.. Det finns bara 4 jag kan prata om allt med. Min bästa vän Josefine, min mamma. Min fostermamma och min blogg.. Och när jag skriver något här, så finns det ett liiiitet kommentar fält längst ner av varje inlägg.. Där man mer än gärna får dela med sig av sina tankar.. Men kom inte direkt till mig med dem. Skriver jag i min blogg.. Och inte tar upp det öga mot öga så är det förmodligen något som irriterat mig för stunden, som inte är en big deal. Något jag inte klarar av att berätta öga mot öga.. Typ att jag har ångest, eller att jag mår skit..

Så regel nummer ett! Ta INTE upp saker med mig som jag skriver här i, i verkligheten. Inte om det handlar om min ångest.. För jag vet som sagt va inte hur jag ska kontrollera de.

Regler nummer två! Ta INTE illa upp för "elaka" saker jag skriver om er.. För, jag menar det aldrig..

Gå bara ett år tillbaka i tiden.. Då hade jag bott hos Marie i några månader.. Och jag var såååå arg på allt och alla.. Och då fick inte Marie ha min bloggsida.. Hon fick inte gå in och läsa pga att jag inte ville ta upp sakerna jag skrev här i verkligheten..

Hmm.. Aah, men nu var det här ute.. Då ska jag passa på att berätta att jag givetvis vart lite tjurig på Danne igår när han tog upp det där.. Var sur i morse också då han tände lampan utan att förvarna mig.. Så jag var riktigt arg.. Försökte stänga inne det så mycket som det bara gick.. Han vet om att han måste förvarna innan han tänder lampan.. För annars är det han som får en mobil kastad på sig en vacker dag :P Men i alla fall, jag ångrar nu att jag blev så sur.. För nu är han på sjukhuset igen.. Och, ja.. Jag är inte med idag och kan inte se vad som händer och höra vad dom säger :(

Så krya på dig nu mitt hjärtegull!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0