Jag är fan inte tiptop :/

Jag kan inte säga att jag mår tiptop.. Är sjuk, hostar som faaaaan.. Har gjort det i typ en och en halv månad.. Känns som att jag hostar lungorna ur mig ibland.. Men jag orkar inte fokusera på att jag är sjuk.. För jag mår inte bra på annat sätt heller.. Jag har minimala ångestattacker som jag känner att jag inte behöver prata med någon om.. Dom kommer ibland.. Men nu dom senaste dagarna har dom kommit ganska ofta.. Och jag har vart lättretlig, så där som jag brukar vara innan allt bara blir svart.. För det brukar ju gå från det här stadiet till "buhuuuuu det är så syyynd om mig, jag hatar mitt liv.. Jag vill döö!" Så.. Jag vet inte.. Om jag skriver nu att jag faktiskt inte mår bra.. Och lyckas acceptera det så kanske det liksom.. Ja, accepteras av mig själv vilket leder till att det kanske inte blir ett så långt fall.. Jag menar jag har klarat hela hösten.. Så varför börja krångla nu ?

Hmm, min helg har vart ganska lugn faktiskt.. I fredags var jag Josse och Danne till Södertälje ett tag.. Hände inget speciellt där egentligen, fick träffa lite nytt folk och så där..

Igår... Ja, vad hände igår.. Det enda speciella jag gjorde och typ enda gången jag reste mig ur sängen.. Var när jag gick och handlade.. Sen var jag mest ångestfylld och halvt deppig som jag vart den senaste veckan..

Damn vad bra jag är på att dölja känslor.. Men det är ju inte bra för mig själv! För det betyder att jag hjälper polare, som inte har en aning om hur jag mår.. Men dom mår skit och jag samlar på mig deras skit.. Och tillslut när jag har deras skit och min egen.. Så drunknar jag.. Som jag sa till Danne "man har inte nått botten fören man är begravd.." Jag är en jävligt stark person.. Jag är psykiskt stark.. Så jag lär klara av några svackor till i mitt liv.. Men hur många ska behövas innan jag själv tar beslutet till att jag kanske ska äta medicin.. Att jag kanske är tvungen att leva på anti-depp medicin resten av mitt liv för att jag ska må bra hela tiden.. Okej, nu kanske jag överdrev lite.. Men jag menar.. En liten dos varje dag.. Vem skulle det egentligen skada? Absolut ingen!

Det komer nog dröja ett tag..

Nu ska jag äta frukost, sen lägga mig i sängen och kolla på desperate housewives..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Du är så fin min söta Michelle <3

Och du är bäst för att den här gången är det DU själv som tänker i medicinens banor och ingen annan som står och säger: Michelle NU måste du ta....



Du är så fin mitt hjärta!!! Älskar dig <3

2010-12-06 @ 09:16:20


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0