Jag dör!

Usch vad jag är trött.. Det är som att det här vädret bara suger musten ur en.. Inte okej..
Jag har faktiskt inte speciellt att skriva, även fast mitt huvud är proppfullt med tankar och funderingar..

Mina fingrar är sönderfrusna och mina fotleder vill inte som jag vill. Knäna gör ont och ryggen är en plåga. Och dessutom vill inte mig hosta ge med sig.. Inte okej! 
Jag vill till Italien igen! Vill verkligen.. Bort vill jag i alla fall!

Jag hoppas verkligen att jag kommer in i skolan! HOPPAS HOPPAS HOPPAS! För då har jag en anledning att inte vara hemma i veckorna.. Och den anledningen är att jag kommer vara 40 mil bort.. Och det kommer faktiskt bli skönt! HEEELT otroligt skönt.. Kommer inte känna skuld till att jag inte orkar träffa en polare en måndagkväll, för det finns ingen möjlighet till det.. Uuuuscha, blir galen av att inte få reda på svaret..

Jag och Danne har bestämt att vi ska vara ifrån varandra i helgen, kan bli ganska skönt det med.. Men ändå tråkigt.. För det betyder att jag kommer vara själv då alla polare har planer.. Det suger ganska hårt.. Men iof så har jag ju mycket tid för mig själv. Så kvällen kanske spenderas ensam i soffan, framför idol med popcorn och en flaska vin.. Låter inte heeelt fel.. :P Men ändå.. Ganska tråkigt att sitta ensam.. Hmm. Nej kanske måste kidnappa någon!

Dessutom har jag inte en flaska vin.. Jag har en flaska moet.. Men den lär jag ju knappats öppna ikväll :P

Nej, nu måste jag hitta något att äta..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Moêt min kära dotter kan man dricka NÄR som helst!! :) De lagar ny rätt ofta ;)

Du ska njuta av den och inte spara den i en evighet.... :)

2010-12-12 @ 16:28:20


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0