Jag hatar rubriker.. Dom suger balleeeee

Jag är trött och jag har lite halvt ångest.. Men jag är lycklig.. Tror jag .. Jag vet inte om det beror på det där mongot jag har känslor för eller inte. Hahaha.. Nej det är klart att det är därför. Men det är även därför jag har ångest.. För jag har förmodligen förlorat en vän.. Men jag tänker inte backa för att andra vill det. Jag har gjort det för många gånger nu.. Och jag vill vara lycklig. Jag vill känna närhet och kärlek. Och det får jag nu.. Så även om det innebär att jag förlorar en vän kanske jag får ta den smällen. Sen att det var jävligt fittigt gjort, det är jag MYCKET VÄL MEDVETEN OM! Hmm.. Aah.

Det är ganska roligt.. Jag kan som sagt va se hur många unika läsare och antal sidvisningar det är per dag.. Jag vet om 2 som läser min blogg. Iof inte om det är dagligen. Men det finns en person jag vet att i alla fall är in och kollar på min blogg nu och då.. En viss person vid namn Robert ;P Hahah

Jag är jävligt nyfiken som person och det vet dom flesta som känner mig.. Jag vill liksom veta vilka som kollar in på min blogg.. men det kan jag ju inte veta förens någon kommenterar och säger att dom har vart in och läst.. :P

En till sak, som jag givetvis har vetat om men inte tänker så mycket på.. Eller jo det gör jag också.. hahaha jag har ju tagit upp det här förut. Och det är de där med att hålla en rödtråd.. Hahaha jag kan inte ens göra det i "verkligheten" alltså. När jag pratar.. Jag vet inte hur många gånger Danne har börjat asgarva åt mig för att jag har sagt något och sen heeelt plötsligt flyger mina tankar iväg till något annat.. Han verkar ju ha ganska kul i alla fall.. Och det är ju tur det.. Alltså att jag kan roa någon .. :P

Jag ser mig inte som speciellt rolig, jag känner mig inte rolig. Jag är spontan och säger det jag tänker på.. Om jag inte tänker på något elakt alltså.. För då kan jag hålla käften.. Om jag inte är arg, för då finns det en risk att det flyger en groda ur käften eller liknande.. :P

Alltså jag har egentligen inget vettigt i min hjärna idag.. Bara massa olika tankar om allt mellan himmel och jord.. Om jag faktiskt gjort rätt val (vilket jag tror, för jag är kär!) om jag ska kidnappa Josse.. Hur jag ska få ihop pengar så jag kan köpa julklappar.. Om jag ska fira jul eller om jag bara ska ta en fet krogrunda.. Det känns som det var evigheter sen jag festa.. Men det är det inte.. Det var förr förra helgen.. Men jag gillar att festa.. Jag gillar att leva.. Jag gillar äventyr.. Och en fest är ett äventyr.. För i närheten av mig vet man aldrig vad som händer.. :P Det kan vara as chill, det kan vara slagsmål.. Det kan sluta med att jag kastar ut polare klockan 4 på morgonen.. Ja man vet aldrig vad som händer.. Men så länge jag inte har en snetändning är jag nog jävligt roligt/bra sällskap .. :P Hahha

Nej nu ska jag typ.. Öhm.. Få tag i Marie eller något.. (hon har åkt in till sjukan pga allergichock från sitt penicillin) Hmm .. Imorgon blire Täby centrum med Josefine Bubblan Beaverflyff Von Eilert! :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

jag kikar in med jämna mellanrum :)

2010-12-02 @ 21:05:48
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ja du vet ju att jag är här oxå.. ibland oftare och ibland sällan <3

2010-12-03 @ 10:53:47
Postat av: Jossan

Nej det är inte robert som läser din blogg, det är jag roberts FLICKVÄN som läser och berättar för han!

2010-12-03 @ 11:16:27


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0