uscha!

Jag satt och tänkte just att fy fan vad skönt det skulle vara med fysisk smärta just nu.. Något som tog över den psykiska.. Och vips så hade jag ont i knäna.. Läkarna har länge sagt att dom inte hittar något fel på mina leder.. Och att det kanske sitter psykiskt.. Men, varför? Alltså.. Kan det verkligen vara så att jag inbillar mig att jag har ont i mina leder för att slippa ta itu med det psykiska?

Men just nu hjälper inte det heller.. Jag vet seriöst inte vad som är fel.. För det verkar inte spela någon roll hur saker och ting blir, jag verkar ändå aldrig bli helt nöjd..

Men vad är det som tynger mig? Ja, om jag ändå visste det.. Just nu är det kanske att jag är jätte trött och det är fett mycket ljud ute i vardagsrummet.. Men att jag inte vill gå ut och säga till för att dom ska ändå dra om drygt 40 minuter.. Eller är det just för att jag är trött? Att jag vaknade på fel sida imorse.. Eller är det bara årstiden? Eller stressen? Jag har faktiskt ingen aning..

Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonlocken uppe.. Men jag måste, bara ett tag till.. Inte sova än. Jag har faktiskt funderat på att ta ett sömnpiller ikväll.. Så kanske jag får sova tungt genom hela natten och inte vakna upp varje halvtimme..

Nej usch.. Jag vet typ ingenting längre.. Det enda jag vet med säkerhet är att jag knappt hör min egna musik pga den ute i vardagsrummet.. Och att jag förmodligen kommer decka vilken sekund som helst..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0