Va fan ska man göra?

Iblans kanske man överreagerar.. Eller kanske tror saker som egentligen inte händer.. Men om dessa saker nu motförmodan skulle hända.. Är personen verkligen så bra som man trott.. Hur vet man när någon verkligen är en vän och inte en kompis eller bara en bekant.. Hur vet man att man verkligen kan säga från sin hjärta att man älskar någon.. Jag vet inte.. Jag har ingen aning.. Jag vet ingenting just nu..

Killar har sin "brors kod" "bros before hoes.." Men tjejer.. Gäller samma sak där? Men om man verkligen gillar någon.. Ska man strunta i vad ens kompis säger då?

Jag är i en förbannat jobbig sist.. Och jag vet inte vad jag ska göra.. Jo, jag vet att jag inte ska ljuga.. Men jag kan inte säga rakt ut heller.. För jag skäms.. Det känns som att jag har tagit ifrån dig en person.. Att han är otrogen, fast det egentligen är slut..
Jag vet inte vad jag ska göra.. :/

nu ska jag laga mat och sen tänker jag bocka av!

TACK OCH ADJÖ!!!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0