HappyFace (:

Allt känns så underbart just nu.. Jag har ett jobb, jag har mera krafter, jag är glad och jag är.. Kär.. Och den här gången är inte som alla andra gånger, den här gången är det på riktigt! Jag är kär i en kille som är helt underbar! Jag har helt ärligt aldrig kännt så här.. Varje gång jag tänker på honom (vilket är VÄLDIGT ofta) pirrar det i magen.. Det började när jag Sebbe och Alex var i Vemdalen.. Då började jag få upp ett intresse för honom.. Och nu är jag helt såld på honom.. Alex, du är verkligen helt underbar! Hoppas du vet det..

Som sagt va har jag ju även ett jobb, ett ganska krävande jobb, men det är kul som faan! Jag jobbar på en skola med barn/ungdomar som har Asperger/ADHD.. Jag jobbar med minstingarna.. Men det är faktiskt riktigt kul .. :) Men fullt ös medvetslös.. :P

I och med att jag har något att göra på dagarna samt att jag har blivit kär har jag MASSOR med krafter att göra saker jag inte orkat när jag gick i Åva, i Åva var allt bara pest och pina och jag orkade ingenting.. Nu orkar jag ALLT! :D Okej, kanske inte.. Men nästan .. Och det är så jävla underbart!

Jag har börjat på min bok igen, men lagt upp nya strategier för att inte fastna.. Nu kommer jag skriva allt enskillt och sen slå ihop allt.. Och då borde det gå snabbare.. Så jag tar allt för sig liksom.. Massor om bara mamma, massor om bara HOST Greger.. Massor om dagis, skola, skola, skola, skola, Jennifer, Nadja, Nathalie, Linnea, Alice, Mormor och morfar.. Osv.. :P  Sen ska jag skicka iväg den till ett bokförlag och hoppas på det bästa :D

Men som sagt va.. Det är en hel del grejer som hänt sen sist jag skrev.. Bla har jag ju vart i Vemdalen.. Det var helt otroligt underbart!! Skidade, åkte/körde snöscooter, flummade och bara va.. Så jävla skönt..

Men jag tror att det var allt för den här gången.. Puss och kram  <3
// Michelle Von Eilert


Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa Svedmarker

:) Jag vill ha ett exemplar sen när den är klar :)

Härligt att se dig så glad, det värmer mitt hjärta!



Puss

2010-02-10 @ 22:09:29


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0