Rätt kul dag..

Ja, idag skulle ju Becca åka hem då.. Det gick väl.. Sådär.. Bussen till roslagsnäsby var en kvart sen.. Men det fanns fortfarande en chans att hon skulle hinna.. När vi var vid Stockholmsvägen så stannar bussen och där fick vi sitta i typ 10 minuter och vänta på en ny buss.. Sen när vi väl är vid Roslags Näsby säger busschaffören att han har fått order om att bara åka förbi den busshållsplatsen för att det var för isig.. Så, vi hamnade i Mörby.. Och på vägen dit mötte vi hennes buss! Hahaha, så ja.. Hon är kvar här en natt till .. :) Men det gör inte mig någonting :D

Har haft en riktigt trevlig helg.. Vi var och såg på Avatar 3D i lördags.. Den var INTE värd pengarna.. Många tycker jag är dum i huvudet.. Men då får ni tycka det.. Jag måste väl få tycka att en film är dålig utan att alla ska försöka övertala mig till att den var bra.. För den var inte bra! Allt var stulet från filmen Atlantis.. Verkligen ALLT!!

Men det var ju rätt coolt att se en film i 3D.. Men men ..

Det var nog allt för nu .. Puss och kram
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0