Ursäkta..

Förlåt att jag var så anti allt igår.. Hade ingen bra dag..

Fick en alla hjärtans dag present av min mamma.. Jag fick en jätte fin tröja.. Tack mamma <3

Sen var jag med Alex ett tag och spelade biljard hemma hos honom och sen låg vi i sängen och snackade och myste.. Han är så snäll min lilla Alexen :)

Nu om drygt 2 timmar ska jag vara på jobbet.. Jag vet inte hur länge jag blir kvar där.. Men sen så ska jag hem och tvätta.. Det är ju RIKTIGT kul.. Eller så inte..
XD

Men man får ju rena kläder och tvätta behöver man ju göra ibland.. :P

Åh usch usch.. Helst av allt skulle jag sova några timmar till..

Puss hej
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa Svedmarker

Du är duktig som kämpar min älskade dotter :)

Och vet du vad, jag gillar Stig på ICA när han säger: Alla hjärtansdag är nåt vi kommit på för att konsumenterna ska handla!

Det är ju sant, inte fan är det nåt som "Gud skapade" utan det är ju ett trick för att få ökad handel!! precis som allt annat...



Och vad det gäller nationaldagen och presenter, så finns det säkert en kategori människor som gillar din ide ;) Men jag undrar just vad det skulle bli för presenter :) Vet inte om jag vill veta det!!



Tröjan var du :)



Puss och hej för nu :)

2010-02-15 @ 12:52:27


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0