Minnen

Fick reda på idag att sidan Playahead ska läggas ner. Jag gick in på den sidan för att se om det fanns något jag ville spara där ifrån. Jag har ju ändå vart rätt beroeende av den sidan och haft min egna lilla blogg där också. Jag hittade en text jag skrev 2007-02-25, jag skrev den till min syster.

Texten är ganska bra skriven.. Så jag tänkte dela med mig av den..

Jennifer, min älskade syster.. Vad har hänt? Jag saknar dig så jävla mycket.. Förstår inte att tiden har gått så jävla fort.. Känns som att det var i går vi satt där i skåpet ovanför garderoben och skrev våra hat- och kärleks listor.. Eller när vi var ännu mindre och skulle städa rummet.. Du minns när vi bodde på Styrmansgatan.. Vi bara kastade in allt i garderoben och sa att vi hade städat klart.. Vilken tabbe.. Vi hade ju glömt att mamma skulle ta fram våra finkläder:P Hehe .. Eller när du fick din nya cyckel.. XD hehe .. Den var väl kanske lite hög:P Men i alla fall.. Så läskigt var det väl inte? :P Hehe .. Eller när vi precis hade fått lilleskutt och han började brinna i pälsen.. Du vart jätte rädd och jag skrattade.. :P Ja du Jennifer.. I bland önskar jag att den gamla tiden var tillbaka då problemen var små. Då man inte brydde sig om killen gjorde slut.. Man hade ändå flera samtidigt.. Så jävla mycket har hänt.. Och nu finns du knappt här.. Du vet inte hur jävla mycket jag älskar dig.. Och händer det dig något kommer jag aldrig stå ut med att leva!! Du är den enda som ALLTID funnits där.. Och det vill jag att ska fortsätta.. Jag vill att du ska finnas vid min sida till slutet..!! Älskar dig föralltid din kära syster Michelle”

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0