Nytt år, nya funderingar

Ja, det här året har haft en väldigt bra början.. Jag har kastat ut vissa människor ur mitt liv, dammat av en del gamla och behåller dom bästa.. Så, ja.. Det har börjat bra på den fronten..

Jag har även kommit fram till att den här skiten med gymnasiet inte är för mig. Det är så SKÖNT att kunna erkänna vissa saker för sig själv.. Så, jag kommer hoppa av Åva gymnasium och göra Komvux.. Vilket betyder att alla i min klass tar studenten om 2 ½ år.. Jag har alla dom ämnena klara inom 1 ½ år om jag vill.. UNDERBART!! Plus att alla ämnen kommer ligga där det passa mig..

Ja, än så länge har det vart bra..

Har bara vart ett litet fel.. Men det felet har jag tagit ut ur mitt liv och det kommer ALDRIG tillbaka!!

Älskar mitt liv :)

Puss och hej
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa Svedmarker

Bra Michelle! Vissa saker ska rensas ut och ALDRIG återkomma <3 Hoppas du klarar av det <3 Jag stöttar dig i det!

Puss

2010-01-04 @ 21:53:48


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0