Till min mamma <3

Det krävs mycket för att veta vad kärlek är.
Det är ingen stor sak, men en liten sak som kan betyda mycket.
Stora kamper för att jag ska orka igenom allt.
Och det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Du var alltid där för mig,
Pusha mig, och visade vägen..
Men det var inte alltid jag tog rätt beslut.
Du var den som fick mig att växa,
Du var den som uppfostrade mig,
Du var den som lärde mig att gå på stadiga ben.
Mamma, du var alltid där för mig.
Och det tackar jag för!
Om gud nu finns, så har han vart snäll, 
Och gett mig en familj som har gjort allt dom kunnat.
Och jag har haft många tuffa år.
Därför gör du mig glad, med ett enkelt leende på dina läppar.
Jag vill tacka dig för vad du gjort.
Och hoppas jag kan ge något tillbaka,
Genom att bli en bra dotter..
Du lärde mig att älska,
att bry sig om andra.
Och du visade mig att du alltid kommer finnas där.
Jag vill tacka för all hjälp,
Och säga att jag är stolt över att ha dig som min mamma!
För mamma, du har alltid funnits där.
 
Jag älskar dig mamma!
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Åhhh Min Fina Michelle <3

tårögd Fina Fina Fina <3

LOVE YOU!!!



Tack och puss

2010-01-20 @ 14:16:57


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0