vad är felet?



Jag skulle kunna berätta för er, varför jag känner så här,
men jag känner så här varje dag och jag kan inte hjälpa det.
Jag ser mig själv göra samma misstag igen..

Vad är de som är så fel nu?
Vad är felet?
För många problem..
Vet inte var jag hör hemma, vart jag ska vara..


Jag vill vara hemma, men var är mitt hem?
Det är där jag ligger, alldeles trasig inombords..
Jag har ingenstans att ta vägen, ingenstans att gå..
Att tårka tårar är allt jag kan göra..


Jag öppnar mina ögon, och tittar ut..
Försöker hitta mina ledtrådar på vad jag kan göra..
Men jag kan inte hitta dom, jag har tappat dom..


Jag måste vara stark, orka vara stark nu.
Men det är så många problem..
Jag vet inte vart jag hör hemma eller var jag ska vara..

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0