massor

Det har hänt en hel del saker sen sist jag skrev. Kommer inte ens ihåg när jag sist skrev.. Känns så onödigt att skriva varje dag som en del bloggare gör. Varför inte bara skriva när det kommer något läsvärt??

Eller aah, jag vet inte om det jag skriver är läsvärt.. Och allvarligt talat skiter jag blanka fan i det. Jag skriver inte i min blogg för att bli känd eller för att ha massa läsare. Jag skriver i min blogg för att lätta på mitt hjärta.

Sen sist jag skrev har jag slutat röka. Jag är inne på min 19 rökfria dag. Känner mig stolt faktiskt. Hade aldrig trott att det skulle gå så lätt när man väl bestämt sig. Jag kan vara med andra som röker, och sitta med när dom röker. Men efter man ätit middag då är suget som starkast.. Jag har börjat tycka att röken luktar förjävligt vidrigt.. Och jag känner när någon har rökt med en gång.. Det är ganska cool att luktsinnet har blivit sjukt mycket bättre.. :)

Jag har även blivit betuttad i någon (för ovanlighetens skull). Men den här gången kommer det nog stanna där, för han vill inte ha något förhållande med någon på ett bra tag. (har lite svårt att binda sig) och det accepterar jag. Även om det gjorde lite ont när han sa det. :P

Jag har vart på Åland i 2 veckor. Låg i kräksjukan för första gånen i mitt liv (vad jag kommer ihåg).

På Åland var jag till Bomarsund och träffa Becca. Bomarsund är känt för sin gamla fästning från krimkriget. Ryssarna byggde upp den och 3 vakttorn, skulle ha blivit tolv. Men dom hann aldrig göra klart det innan engelsmännen rev det på 24 timmar.

Idag var det Vendels 1 års dag. Den har han firat med mig, Marie och Beata. :)

Nästa vecka åker jag och frugan (Josse) till Åland. Ska bli helt UNDERBART!!

Aah.. Tror det var allt..

Haha puss
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0