Jaså..

Det finns vissa saker med mig som jag själv tycker är ganska jobbigt.. Förutom mina svackor så är det så att jag har väldigt lätt för att bli besviken.. Och jag gillar inte att bli besviken, speciellt inte om det handlar om att något ska hända.. Eller att jag till exempel ska träffa någon.. För då börjar jag fundera på om det har med mig att göra.. Mig som person.. Jag vet att det inte är så.. Men känslan och tankarna kommer ändå. Jag åkte hem från Åland igår enbart för att träffa en kompis idag.. Nu kunde han inte slita sig från sitt jobb så det blev inte av.. Och då kommer tankar som "va fan, då hade jag ju kunnat stanna kvar på Åland.." och "Är det mig det beror på, vill han egentligen inte träffa mig men han säger att det beror på något annat?" Usch det är riktigt jobbigt.. :/ Och jag vet inte hur jag ska hanskas med dom känslorna.. Hade jag vetat det så hade det vart mycket lättare..

Sen finns det en sak till som är ganska jobbig med mig.. Och det är de att jag väldigt snabbt utvecklar känslor för människor.. Människor som betyder något, mäniskor som jag verkligen gillat ett tag men inte riktigt vågat berätta det.. Och sen får jag ett bakslag med en jävla fart och vad gör man då med känslorna?? Ja fy fan..

Snart kommer Josse hit och ska sova över.. Då ska vi ventilera lite med varandra och det blir nog jätte bra..

Nej, nu ska jag väl göra något tills hon kommer.. Känns bara så jävla konstigt att vara hemma fast man inte ska vara det.. Men men .. :P

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0