trött..

Jag är så trött.. Jag vet inte varför.. Jag är trött och sliten och vet inte vad jag ska göra. Det hjälper inte med att sova, då blir jag bara mer trött. Mina knän värker som aldrig förr. Armbågarna gör också mega ont..

Jag vet att man inte ska klaga, men just nu så går inte annat att göra, varje gång jag sitter så känns det som att någon hugger 40 knivar i knäna på mig, ligger jag ner känns det som att någon skulle vrida runt mitt ben tills benet lossnar vid knät och när jag står så känns det som att knäskålarna skulle hoppa ur led vid varje steg jag tar. Jag har suttit och hållt mig på knäna av smärta idag och mitt i alltihop så börjar det pulsera i knäna, en pus som känns jätte skum, den är liksom inte i samma puls som min vanliga puls.. Det där blev konstigt. Men ah, dom är inte lika.. Och det gör så oooont. Inget hjälper. Jag har smörjt dom med en salva från thailand som är för thaiboxare som gjort illa sina muskler, den brukar hjälpa men idag gör den inte det..

Äh nu har jag klagat färdigt.. Jag får tänka på att det alltid finns någon som har det värre.. Någonstans i min närhet finns det nog en tjej i min ålder som inte ens kan gå.. Så, jag har i alla fall tur att jag kan gå även om det gör så förbannat ont!!

Josse har just åkt här ifrån, jag har ätit middag och är i värsta matkoman, så nu är jag mer trött än vad jag var innan.. Jag skulle kunna lägga mig för natten nu.. Men det känns lite jobbigt.. :P Haha, jag kanske vaknar mitt i natten då och är jätte pigg och det orkar man ju inte med..

Men jag funderar seriöst på om jag skulle ta mig till husläkaren någon dag.. Nu har ju Dr. Björk gått i pension så nu slipper jag ju i alla fall honom :P


Aja, pöss
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0