Vilken skön vecka..

Jaha, nu har man vart på Åland i nästan en hel vecka.. Har hunnit med massor, fast ändå inte gjort så mycket..

Veckan började med att jag och Nadja åkte till Åland.. Vi kom dit, var på stugan.. Sen åkte Nadja hem, hon hade ont i magen.. Kanske lite hemlängtan :P

Sen på onsdagen kom Becca vi har vart till Knutnäs och fått för oss att vi skulle bara, vi dopade fötterna men sket i att hoppa i helt.. Vi har vart till min farmor och lånat film, vi åkte dit på moppe tog ungefär en 30 minuter.. Det gjorde sjukt ont i rumpan.. Jag har äntligen fått iväg min moppe till pappa, så nu börjar väl den fungera igen. Hoppas!! Men den skulle nog behöva in på service för att få riktig hjälp.. Den är 5 år och har aldrig vart in :O Inte bra!!

Men nu sitter man på båten, den har inte åkt än.. Den ska väl åka om ungefär 10 minuter.. Sen ska jag sitta på den i drygt 2 timmar, sen en buss i en timme, sen en buss till i en halv timme ungefär.. Sen ska jag gå från centrum. Hmm, inge vidare kul!! :P Hahaa

Nej men det var väl allt från mig för tillfället.. :)

Pöss
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0