50 sanningar om mig.

50 Sanningar om mig!

1. Jag är konstig.. Men varför vara som alla andra?
2. Jag bor i "fosterfamilj"
3. Jag tycker bättre om mina två minsta systrar än dom 3 andra..
4. Jag har lätt att skaffa kompisar men svårt att behålla dom.
5. Jag kan tro att personer snackar skit om mig även fast dom aldrig skulle göra det..
6. Jag har svårt att gå vidare när något hänt.
7. Jag har återkommande depressioner som jag sällan vet varför dom dyker upp.
8. Jag har svårt att erkänna mina egna brister.
9. Jag har bara 3 vänner som alltid finns där. Många kompisar som egentligen inte betyder något..
10. Jag har förlorat en släkting och haft skuldkänslor över att jag aldrig träffade henne innan.
11. Jag kan inte bo hos min mamma för vi kommer inte övernes om vi ska vara så tättinpå varandra..
12. Jag kan inte bo själv, för jag skulle tappa kontrollen över allt.
13. Jag är ett kontrollfreak.
14. Jag har ingen gymnasieutbildning.
15. Jag blir stressad i ett klassrum.
16. Jag jobbar med barn som är skit jobbiga, men älskar dom.
17. Jag tror att dom flesta har en riktigt bra/riktigt dålig sida.
18. Jag tror på spöken
19. Jag tror på ett liv efter döden
20. Jag tror att alla föds för det finns en speciell sak för dom att klara här i livet.
21. Jag tror att min speciella sak är att överleva en konstant kamp mot livet och hjälpa andra ur liknande situationer.
22. Om en nära vän till mig mår dåligt måste jag finnas till hand.
23. Jag har gjort bort mig 1000 gånger.
24. Jag har svårt för att säga förlåt.
25. Jag kan inte erkänna när jag har fel.
26. Jag har förlorat en vän tack vare en annan vän.
27. Jag vill kunna säga förlåt till alla jag gjort illa på något sätt.
28. Jag vill inte att folk ska ha förutfattade meningar om mig.
29. Min absolut bästa väns föräldrar tycker inte om mig.
30. Jag håller på med en utredning för borderline
31. Jag har anmält två personer som jobbar inom Vallentuna kommun.
32. Min förra lärare är min chef.
33. Ibland har jag svårt för min "fostersyster" men det är bara för att hon påminner om min riktiga storasyster.
34. Jag är en attention whore.
35. Jag älskar att sjunga.
36. Jag har ställt upp i IDOL 2 gånger.
37. Jag har sceen-skräck.
38. Jag har en ganska hård attityd.
39. Jag säger väldigt ofta fel saker.
40. Jag är en bitch.
41. Jag har blivit kär i en kille jag aldrig träffat. Blev även sårad av honom.
42. Jag kommer ALLTID ha känslor för ett av mina ex.
43. Jag har 2 tatueringar.
44. Jag har 7 piercingar.
45. Jag har varit självdestruktiv.
46. Jag har gått i DBT. (dialektisk beteende terapi)
47. Jag har försökt ta mitt liv.
48. Jag har blivit dumpad pågrund av det.
49. Jag kan inte ha mitt rum städat mer än 2 dagar.
50. Det här är en kraftansträngning för mig att ladda upp!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0