ÅÅÅÅH!!!

Fan vad trött jag blir.. Inte nog med att Maries barnbarn som är drygt ett halvår men ser ut som en 2 års unge.. Och allt kretsar kring honom.. Så är även Maries ena dotter här.. Spydig, bitchig och arg förmodligen för att allt inte kretsar kring henne idag.. Blir verkligen less på det.. Va fan ska hon hit och göra om hon bara ska bete sig som en fucking jävla skit!?

Det första hon gör när hon kommer hit är att öppna vårt kylskåp och klaga över att det inte finns något att äta eller något att dricka.. Idag när hon kom och insåg att MIN juice var slut så sa hon "varför finns det aldrig något att dricka i det här huset?" Då sa jag lite halv tyst så bara Marie hörde.. "Sist jag titta så fanns det vatten i kranen.."

Blir så jävla less.. Flera gånger när vi haft rester i kylen så har vi haft det för att JAG ska ha lunch dagen efter eller middag dagen efter.. Men vem är här och äter upp den tror ni?? Ja inte faan är det jag i alla fall..

Flera gånger när JAG köpt hem juice för MINA pengar så tar den slut innan jag ens hunnit uppfatta att den vart öppnad.. Och givetvis är det INTE JAG som druckit upp den eftersom jag inte ens vetat om att den var öppen...

Jag blir så jävla less på henne.. Visst det är Maries dotter.. Men va fan, visa respekt för dom som bor i det här fucking huset!!!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0