Haha..

Ja, jag och Marie hade ett gräl i måndags.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag skrek rätt mycket och var riktigt förbannad.. Jag gick in på mitt rum, smällde igen dörren, öppnade den igen och smällde fast den igen.. Riktigt hårt.. Efter en stund kom Marie och drog i handtaget och sa att jag skulle öppna, men det gick inte.. Dörrjäveln hade gått i baklås.. Haha så det kan gå :P Då fick jag karva sönder dörren runt låset och efter ett tag fick jag upp den.. Och då bytte jag dörr, tog köksdörren.. Sen efter det var det lugnt mellan mig och Marie, det berodde nog på att vi var tvugna att sammarbeta.. Jag fick till och med röka på rummet under den timmen jag var inlåst :P Haha sen när Olivia kom så skulle jag berätta lite om det.. Och sa att Marie och jag hade bråkat och hon låste in mig på rummet.. Haha hon är så söt, då sa hon "va? Är det sant?" Då sa jag.. Nästan.. Lite :P Haha Men men, det var INTE så att Marie låste in mig, jag gjorde det själv omedvetet.. :P
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0