Min nya plan..

Min dator är på lagning.. Och går den inte att laga (hoppas) så kommer jag få en ny.. Och då ska jag sälja den..

Så om någon är intresserad säg till..

Det är en acer aspire med 500 gb hårddisk, 4 gb ram-minne, bra processor, bra prestanda.. Om jag får en ny kommer jag sälja den för 4500 kr då den kostar 5690 ny i affär.. Och om jag får tillbaka den men lagad så kommer jag sälja den för 4000 kr.. Och om jag får tillbaka den lagad så finns garanti kvar.. Den är inte ens ett år gammal.. Och jag vill bli av med den för att jag hittat en helt underbar mini-pc som är rosa.. :D

Så hojta till om ni vill veta mer om den eller om ni vill ha den :)

Kram Michelle :)


Här kommer en bild på den

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0