...

Jag har funderat.. Över saker som jag har vart stenhård med förut.. Saker som inte är som förut. Jag har ändrat uppfattning.. Det krävdes bara en person för att få mig att ändra på de.. Det är ganska sjukt.. Att det kan vara så lätt liksom..

Jag har tänkt mycket. På flera olika personer. Varför saker och ting har blivit som det blivit.. Och varför det hände.. En kompis till mig.. En tjej.. Vi umgick nästan varje dag. Hade så jävla kul ihop.. Pratade om allt.. När gymnasietiderna sen startade så gled vi i från varandra och det fanns inte tid att träffas.. Och tillslut fanns inte ens tiden att smsa varandra och berätta hur dagen hade vart.. Eller ringa någon gång i veckan och säga att man saknade henne.. Det känns lite trist.. Men sen varje gång vi ses så är det som att det inte gått någon tid alls..

Just nu flyger mina tankar iväg också.. Till skolan.. Om jag kommer in eller inte.. Jag hoppas ju så jävla mycket.. Men man får se..

Hmm har egentligen inte så mycket mer att skriva.. Har bara en liten grej till som jag vill ha hur mig.

Fy FAAAAAAAAAAAN vad du är patetisk! Bara för att jag skriver en sak här så hör du av dig två gånger och sen slutar.. Så jävla illa.. Jag har inga förhoppningar.. Inga förväntningar.. Så jääääävla patetisk du är!! Du vet vem du är!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa :)

Jag håller tummarna såååå mkt för skolan.. ja snart är de blå ;)

Hoppas ni får kul på kryssningen föresten <3 Var rädd om dig <3

2010-11-09 @ 14:24:30
Postat av: Ewa :)

Jag håller tummarna såååå mkt för skolan.. ja snart är de blå ;)

Hoppas ni får kul på kryssningen föresten <3 Var rädd om dig <3

2010-11-09 @ 14:24:40


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0