Hörde jag Gaykryssning?

Idag har jag massa saker på schemat. Saker som egentligen går ganska snabbt att fixa, men saker som ändå måste göras för idag mina vänner. Idag ska jag på en Gaykryssning!? Hahaha jag är varken lebb eller bi. Jag är heterosexuell. Ska åka med några vänner och det kan förmodligen bli riktigt kul :P

Igår skrev jag ju att en söt person skulle komma hem till mig. Det gjorde han också.. Och det var riktigt trevlig. Blev film, mat och massa skratt :D

Hmm men jag tänkte att ni kanske på ett ungefär ville veta min look.. Då kan jag berätta för er att jag kommer ungefär se ut som 20-tal looken.. Håret kommer vara lika och sminket.. Ska till och med plåga fast dom där JÄÄÄÄVLA lösögonfransarna :P Men jag kommer inte ha den där 20-tals kläningen.. Det blir en svart klänning med nice uringning och en kortaremodell väst över. Så, jag kommer nog vara riktigt snygg :P Hahaha

Jag lovar att lägga upp någon/några bilder sen. Men när det blir de vet man aldrig. Haha

Skriver kanske senare idag. Och förmodligen på lördag .. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0