Kaos!

Hela kvällen igår fuckade bara ur! Jag och två polare skulle träffas för att ha "myskväll".. Alkoholen kom in i bilden och min lillasyster och hennes polare kom över till mig.
Min lillasyster och alkohol = Ingen bra blandning..
Hon är väldigt söt och väldigt smal och tål inte så mycket och vi hade vodka som vi blandade ut med sprite jag och min polare.. Så, min lillesyrra fick en privat dejt med min toalett.. Eller egentligen var den inte så privat för jag var med henne första gången dom hånglade och hennes polare var med dom två andra gångerna..
Jag ringer till mamma och berättat läget i fetaste ångesten, men hon kunde inte hämta för hon hade druckit champange.. Hmm sista utvägen? Fältarna..
Jag ringer dom en miljon gånger men det verkar inte som dom vet hur man svarar i telefon.. Tillslut ringer ena numret upp och säger "jag fältar inte idag.. Men jag kan ringa till dom och säga till så kommer dom nog." och mycket riktigt en kvart senare åka dom hem.

Sen senare så skulle en till polare komma över hit. Hon och en av dom som redan var här är på G med varandra typ.. Marie hade vart på sjukhuset och var på väg hem. Klockan var runt 4 typ och jag bad dom gå in på mitt rum, för dom satt i soffan. Ingen respons över huvudtaget. Så säger jag ingen. "Gå in på mitt rum, för Marie kommer." Ingen respons.. Sista gången sa jag något i stil med "gå in på mitt rum nu! Kan ni lyssna på hon som bor här?" Då reagerade en av dom och säger "Men chilla! vi ska, ta det lugnt" och då blev jag fly förbannad! Så hon fick åka hem.. Visst det kanske är elakt mitt i natten.. Men som jag sa till henne "mycket har hänt under ett halvår".. Jag respekterar inte att bli behandlad som skit. Och speciellt inte i mitt egna hem.

Senare sa hon något i stil med "Jag skulle aldrig kunna säga till dig att åka. Spelar ingen roll vad du gjorde. SKulle inte ha hjärta till det!" Tro mig.. Jag kan nog få folk att vilja bli av med mig. Men grejen är den, jag skulle inte bete mig som hon hemma hos någon annan.. Om någon ber mig om något 3 gånger så får man väl bara till slut acceptera det faktum att man faktiskt ska lyssna på och respektera den personen man är hemma hos. Hur bra vänner man än är så kan man inte bete sig hur som helst hemma hos dom.

Jag har förändrats, kalla mig känslokall, eller att jag inte bryr mig. För det skiter jag i vad ni tycker.. Däremot låter jag ingen köra med mig och jag sätter mig inte in i människors liv så som jag gjorde förut! Jag tar mig själv i första hand och jag tar INGEN skit!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0