LAAAAT!

Nu har jag äntligen fått min underbara sängstomme :) Är jätte nöjd! :) Mitt rum känns mindre, men sängen är underbar och då gör det inget att mitt rum är litet :P

Idag ska jag ta tag i mitt jäkla personligabrev.. Borde inte bli så svårt nu med tanke på att mamma typ gjort allt. Ska bara göra lite små förändringar.. Sen skriva ut och sen är allt klart att skickas in :)

Idag har jag vart riktigt lat.. Klockan är liksom snart halv fem och jag har inte klätt på mig än.. :P USCH! Jag är alldeles för lat. Orkar inte ens ta något att äta. Hahaa då är det fan illa.. :P

Imorgon är det fredag och då kommer min underbara vän Becca hit:) Längtar som faaan! Det var jätte länge sen hon och jag sågs nu.. Så det ska bli riktigt kul! På lördag har jag min fest med brudarna:) Ska också bli riktigt trevlig.. Och för första gången kan jag gå in på bolaget själv och köpa min egna alkohol! Hahaha heeelt sjukt, men ändå så jävla skönt.. Slipper sitta och titta över nätet, skriva en lista till någon och sen vänta på att den personen har tid att köpa åt mig. Så det är riktigt nice att vara den som andra får vänta på nu xD Hahahaa

Hmm nej nu måste jag ta tag i saker som jag faktiskt skulle ha gjort idag :P

Juste.. Uppdatering.. Fick pengar av min farmor i födelsedagspresent.. <3 TACK! :) <3

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0