onsdags ångest?

Idag skulle jag ha städat mitt rum.. Men jag orkade faktiskt inte göra det.. Jag känner bara att om någon stör sig på det får väl den personen städa.. :P Just idag skiter jag i om det är stökigt, vilket det egentligen inte är.. Är mest dammigt och det är det i hela lägenheten.. Men när ingen orkar ta tag i städningen får det väl se ut som det gör!

Idag är det 30 dagar kvar till julafton.. Och jag funderar seriöst i att strunta i jul i år.. Alltså, klart man inte kan strunta i jul, då får man ju stänga in sig i rummet och isolera sig från allt och alla.. Men jag känner bara att jag inte orkar med stressen i år.. Och jag har inga pengar så jag kan inte köpa några julklappar.. Jag har iof redan köpt två.. Och det är varsin till Linnea och Alice. Men som det ser ut just nu är det dom enda som får julklappar.. Vilket jag tycker känns jävligt trist.. :/ Jag gillar ju att ge julklappar.. Jag brukar gilla att köpa alla julklappar och sen se allas miner när dom öppnar paketen.. Men jag kan inte säga att jag känner den glädjen i år.. :S
Får se hur jag gör..

Igår och idag har jag kännt mig ganska låg, jag vet inte varför.. Har bara kännt mig tom, som att det fattas något.. Har inte riktigt kommit på vad och jag vet inte riktigt om jag vill ta reda på det heller.. Eller så är det bara situationen som gör mig stressad.. Att det snart är jul, att jag inte har pengar och att jag inte vet än om jag kommer in i skolan eller inte.. Jag förstår inte hur vissa människor har så lätt för sig.. Att dom kan vänta länge med att få ett svar.. Jag vill ha svar med detsamma.. Alltså samma sekund som jag postat en ansökan vill jag ha svar! Nu fattar ju jag med att det är tekniskt omöjligt.. Men det skulle vara så skönt.. Slippa stressa upp sig liksom.. Hmm aja..

Nu ska jag klä på mig, klockan är ju ändå fyra.. Kanske dags för det :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: lilla jossi von beaverflyff

Jag förstår precis hur du känner!! Jag vill också ha svar på en gång!! Palla vänta liiiksom xD Och sen känner jag likadant för julen... asså fast jag har pengar men får ångest över att de känns som att jag ändå inte kommer ha råd med julklappar typ... ångest på ångest på ångest! Inte bra! Men du ska få en julklapp iaf!! <3

2010-11-24 @ 16:08:15


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0