Raderad!

Som ni alla vet, hmm njaa inte alla. Men alla jag känner på riktigt.. Jag har träffat en kille.. Han verkade gullig och underbar. Bara det att han var upptagen.. Eller aah han hade paus med en annan tjej.. Vilket jag inte visste om.. Allt sånt har jag fått veta nu efter. Killen är VÄRSTA mytomanen.. KUL! Nej inte direkt. Jag klarar inte av lögner.. Och han sa massa lögner så tillslut fanns det ingen sanning. Så, efter att ha knäckt honom rätt rejält så har jag nu raderat honom.. Överallt.. Enda stället han finns kvar är i min hjärna men där är han borta direkt efter de här inlägget.. Hela vår konversation på sms är borta, hans nummer är borta, hans facebook har jag tagit bort, hans msn. Ja allt..

Han betyder verkligen ingenting för mig. I mitt sista sms jag skrev till honom skrev jag bara att du kommer du hamna bland mina sopor, bye bye.

Han blev JÄTTE knäckt när jag berättade att jag hade haft en annan vid sidan om hela tiden. Haha men varför blev han de? Han hade ju precis samma sak. Men det är ju först nu de börjar klicka för mig. Varför han om och om igen frågade om jag var en sån som höll på med andra när jag var med någon.. Så aah.. Det var nog ganska bra att det här hände.. Tänk om det hade blivit något mellan oss? Hade ändå inte pallat mer än en månad. Han var ju så jävla omogen! Och så feg.. Han blev ju rädd för minsta lilla..

Det är lite konstiga ljud i lägenheten här jag bor.. Och så var det de när han sov här.. Han blev ju livrädd.. Som att någon var under sängen och skulle äta upp honom liksom? Herre gud, hade aldrig klarat de förhållandet.. Där jag var den manliga.. :P haha sen var han ju så jävla blyg.. Han höll ju typ på dö när JP sa "hejdå lilla gubben" HAHAHHAHA det gjorde jag med men på ett annat sätt xD

Så nej.. Tur tur tur och åter tur.. Och sen får man ju se det ännu mer positivt.. Jag ska ju förmodligen till Skövde.. Nu SLIPPER jag tänka på en liten 18 åring till pojkvän och vad han gör hela veckorna medans jag är borta.. Hahaha för de är inte att lita på.. Så det är MASSA plus på det här :)

Hmm ja jag nämde ju Skövde ja..!! Vet ni vad? :D:D :D
Kunskapscentrum nordost (komvux i täby) skickade mig ett brev igår och dom... tänker BETALA för mina studieeeer :D WOHOOO!! nu ska jag bara komma in i skolan också! Snälla håll alla era tummar och tår för mig!! :D

Ja, men det var nog allt för den här gången. :)
Nu ska jag äta frukost.. :)
P&K Michilicious :)
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Sebbe

Nordost, frukost, Mycke ost här! Du gör mig hungrig :/ :D

2010-11-16 @ 12:21:20
Postat av: <3

Bra att du blev av med honom..

2010-11-16 @ 23:41:30


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0