Shuliluluuuu!

Ah först och främst vill jag bara säga att SHIIIT vad jag älskar gaykryssningar! Hehe, så underbar stämning, inga bråk (vad jag såg), nice stämning och jävligt coolt folk!!

Men som ni alla vet har jag jävligt mycket tankar i min skalle.. Och den här kryssningen gav mig ÄNNU mer tankar.

1. varför är inte transor accepterade i samhället på samma sätt som vilken annan människa som helst?

Dom transorna jag snackade med var så jävla underbara, dom hade as bra smak när det gällde tjejkläder. Vem skulle inte vilja ha en transa som polare liksom? Fatta vad nice att komma hem från shoppingturen och veta att man verkligen har saker som är as snyggt. Haha de där lät som att jag handla kläder jag tyckte var fula. Så är det ju inte.. Men alltså aah ni kanske fattar.

2. varför tycker folket att det är mer fel med gaykillar än gaytjejer?

Jag har faktiskt ingen aning.. Men jag kan ju säga så här.. Vilken tjej vill egentligen inte ha en gaykille som polare.. Ni skulle kunna ha sjukt roligt ihop! Ni kan sitta och titta på killar ihop och du vet med säkerhet att han inte kommer försöka få dig i säng! UNDERBART! :)

min tredje tanke är kanske lite speciell. Men.

3. Varför skapar någon så vackra personer.. Personer som tjejer dras till, men dom har INGET intresse av de kvinliga könet..?

För några helger sen, under halloween för att vara exakt. Träffade jag en kille som heter Chris. Han var något av de vackraste jag sett i hela mitt liv. Det fanns inte ett litet fel, allt var liksom bara.. Perfekt. Varför kan inte hetero-killar vara lika måna om sitt utseende som gay-killar är?

Jag har aldrig haft problem med personer som är "udda".. Min bästa vän är bi, eller aah. Alltså hon och jag är inte riktigt sams om de här. Hahaha hon är nog mer flata faktiskt. Men i alla fall.. Vi har roligt ihop och varför skulle man sluta umgås med någon bara för att han/hon inte kände sig bekväm med de motsatta könet sexuellt? :S

Ta Chris, vi hade aldrig träffats innan den här festen, jag vet inte hur han tänkte. Men jag tycker i alla fall att han var en fantastisk människa. Verkade helt genom snäll, rolig och as charmig. Han är en sån som jag skulle vilja ha som vän! Sen att man kan bli lite "putt" på att han är så vacker och har sin läggning, aah det får man ju ta. Då et man ju i alla fall att det kanske finns någon annan snygg kille som får ta del av hans skönhet! :)

Jag ska lägga upp en bild på Chris här, den kommer längst ner :) (jag har frågat om jag fick göra det. Så han är medveten om de:) )

Nej, jag tycker faktiskt att alla ska åka på en gaykryssning någon gång. Det är rogivande, as kul och BRA stämning! :) Själv skulle jag inte tacka nej till nästa kryssning.. :)

P&K Michilicious

(det får bli två bilder, visste inte vilken jag skulle ta! )


Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0