Underbara underbara heelg!

Det har vart en riktigt härlig helg! :) Har ju haft min 20års fest.. Den var RIKTIGT niice! :) I sista sekund bestämde jag vad jag skulle klä ut mig till och jag blev en 20-tals diva .. :P Jag måste faktiskt få vara lite ego och säga att jag var riktigt snygg. Hehe! Men det var skön stämning och vi festa lääänge.. :P Haha

Alltså jag har vart lite dålig på att uppdatera nu.. Men det är för att jag inte haft så mycket tankar.. Livet flyter på..
Jag har i alla fall fått iväg min ansökan till skolan.. Så nu håller vi tummarna och hoppas att jag kommer in! :)

Har inte mycket mer att skriva nu. :P

Tack för alla presenter och tack alla som var med och firade mig! :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa :)

Du är så (ursäkta mig!!) Djävla snygg på den här bilden :) Tänk vad vackra barn jag har :)

Vilken lycka!! Kan man vara lyckligare än när man får så fina och goa tjejer som jag har :) nej jag tror banne mig inte det :)

Puss

2010-11-09 @ 14:26:23


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0