aaaaoooooouuuuuh!

Ikväll har jag shoppat loss på apoteket och Ica xD Hahahhaha
Jag har köpt hudlotion, ansiktsrengöring och ansiktskräm. En deo och 2 maskaror. Det är ju nice! Men det blev lite tommare i plånkan :P Hmm så nu ska jag nog hålla mig ifrån att köpa massa saker ett tag :P

Jag och Josse sitter i mitt vardagsrum och chillar fett, vet egentligen inte vad vi ska göra, kanske glor på en film eller något.

Jag har varkligen JÄTTE ont i min hårbotten. Så jag måste ta itu med det också.

Hmm aah det var nog allt för nu.

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0