Bomfalleralla! :)

I natt sov jag drygt tolv timmar och jag måste säga att jag känner mig någolunda utvilad nu!

Min hjärna har iof inte riktigt vaknat till liv så har inte så mycket att skriva.

Jag är jätte öm i min rygg och skulle verkligen behöva lite massage, det skulle ju inte sitta helt fel liksom! :)

Men, 20 årsdagen närmar sig med stormsteg, bara 27 dagar kvar! Hahaa aah det är ett tag kvar. Men en nedräkning är ju alltid trevligt. Då märker man att dagarna går när man bara sitter hemma eller är ute och hittar på fanstyg! :P Idag har jag även vart rökfri i 87 dagar! Grattis till mig :P

Nej, men nu ska jag ta mig ett bad tror jag, annars en dusch. Kanske äta frukost innan :)

Men jag skriver sen igen när hjärnan är i gång och så vidare! Önskar alla en fortsatt trevlig dag :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0