Det plågar mig..

.. Att inte få svar på sina frågor med en gång. Visst jag är jävligt impulsiv. Inget snack om saken. Men jag vill verkligen det här. Jag vill flytta 40 mil, få en utbildning, göra något vettigt med mitt liv! Jag kan komma hem på helgerna, jag kan vara hemma på lov. Men jag vill dit och plugga. Jag vill flytta till Skövde, jag vill plugga till plattsättare. Det blev världens bakslag när jag inte fick vara kvar med J-P just för att jag tyckte det var så jävla kul!

Får jag ett nej från av egen kraft, då vet jag inte vad jag gör. Men bara för att jag planerat typ allt så får jag säkert ett nej. Bara för att jag vill det här så kommer det bli ett nej. Det är min vanliga tur :P

Men släpp tyglarna lite, låt mig få sväva, låt mig få brinna för något. Jag har till och med sagt till Marie att jag börjar äta anti-depp medicin i förebyggande syfte för att jag verkligen vill göra det här. Jag har sagt i 1 års tid att jag aldrig mer tänker ta någon medicin. LÄS NOGA! Får jag ett JA utav av egen kraft. Blir det klart att jag får börja. Då börjar jag med anti-depp medicin för att orka göra klart det! För att inte få ett bakslag mitt i alltihop!

Imorgon ska en tjej från av egen kraft ringa mig. Jag tror att dom kommer säga "nej, det är emot våra principer." Marie tror att dom kommer försöka lösa det just för att det har börja gå så bra bra för mig. Men jag har lärt mig att inte hoppas på saker för mycket, att inte ta ut glädje i förskott. Så just nu hoppas jag lagom.

Men jag vill verkligen, låt mig göra det, låt mig växa som person, låt mig plugga, låt mig åka!!

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0