Detta fält måste tydligen fyllas i :)

Jag säger inget så har jag ingenting sagt.. Men om jag inte säger något får jag även skylla mig själv när det jag vill ha sagt inte kommer fram.. Så jag är i ett dilemma. Jag vill säga, men är rädd att göra bort mig. Så frågan är. Berätta med risk på att få ett bakslag, eller låta bli med risk på att aldrig få veta. Det är jobbigt att vara nyfiken..

Idag blev jag väckt av ett telefonsamtal. Inte från "av egen kraft AB" som jag fortfarande väntar på ett samtal av. Jag håller seriöst på få skägg av att vänta alltså. Det är inte okej! Men nu sist jag ringde så ringde jag till huvudkontoret och fick prata med han som är chef över alla där. Jan-emmanuel. Han som var med i Robinson, kommer ni ihåg? Han med långt hår och tror han var något speciellt.. Aah precis han.. Och jag sa det till honom. Att hon skulle ha ringt i fredags eller igår och har fortfarande inte gjort det. Jag håller på få skägg och kryper snart ur skinnet. Så se till att hon ringer.. Då sa han att han skulle sätta en lapp på hennes datorskärm plus säga till henne. Så jag hoppas att hon ringer snart, för annars börjar jag tracka henne igen.. Men eftersom hon vägrar ringa så har hon nog ett negativt besked, vilket jag inte vill ha!! Så skägg på henne..

Usch vad jag inte gillar att vänta. SÅ egentligen är jag störd.. På riktigt som inte säger till den här personen.. Ja, vad jag nu vill säga :P hahaha :D


Nej men idag är det tisdag.. Idag är desperate housewives på schemat.. Samt att kanske städa rummet som behöver lite hjälp.. :P Hmm, ah mer planer har jag inte.. Tråkigt nog!! någon som vill ses aah.. Ni som har möjligheten har mitt nummer xD

det var nog allt så länge.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0