Fy faan!

Att få veta att en väldigt nära vän är rädd för en är ju inte direkt kul. Det har hänt en incident mellan oss som hon skulle kunna vara rädd över. Och det hände när jag gick i 8-9an.. Jävligt länge sen alltså.. Men nej hon är tydligen rädd för mig, varför vet jag inte.. För jag tycker att hon borde ha släpp det där med tanke på att jag sagt förlåt, det är ett ex antal år sen och jag har inte rört henne sen dess.. Men nej nej tydligen inte. Men det är ju bara ett tecken på att det kanske inte var en så bra vän i alla fall!! Och ärligt talat, hur jävla arg jag än må vara nu. Och hur jävla sårad jag känner mig.. Så orkar jag inte bry mig!!

Jag känner bara att om våran vänskap inte vart mer värt än så. Att jag inte bevisat att jag aldrig i livet skulle röra henne, men däremot alla som skulle gå på henne så fine..



Jag ska åka till Åland snart tror jag. Komma bort, rensa hjärnan, få nya krafter och umgås med mina saknade vänner!!

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Malin

tac för ördagen de var mysigt :)<3

2010-10-18 @ 18:31:10
URL: http://mali.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0