Godmorgon!

Jag har just vaknat, jag kunde verkligen inte somna i natt. Hade alldeles förmånga tankar, allt mellan anorexi till fetma, till varför vissa ord är så fruktansvärt fula till att jag ska duscha idag. Nej jag tror helt enkelt att min kropp inte ville sova, nog för att jag har vänt på dygnet rätt brutalt men jag brukar vara bra på att vända tillbaka det. Just nu är jag mest orolig över varför jag sover så mycket, jag sover mellan 10-12 timmar varje natt. Det är typ jätte mycket och jag kan ju inte säga att det gör mig piggare för jag är alltid jätte trött när jag vaknar.

Men i natt låg och ju som sagt va och funderade över det här med anorexi och fetma. Alltså, egentligen är det precis samma sjukdom bara att det gått för långt åt olika håll. Men det verkar vara svårare att få bra hjälp om man lider av fetma. Det finns liksom jätte bra behandlingshem för personer med bulemi och anorexi. Men finns det något behandlingshem för personer med fetma? Jag har i alla fall inte hört talas om det. Ah jo visst, det finns hjälp. Man kan stå i kö ett bra jävla tag och få göra en magsäcksoperation. Men personen i fråga kanske inte vill vänta 1 år innan den har en chans att gå ner i vikt..

Hmm, ah men som sagt va. Idag ska jag toppa mitt hår. Fasar för att göra det egentligen.. Men det MÅSTE göras.. :P

Ah, men jag lär väl uppdatera senare igen :)

Puss Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0