Här går det undan!

Öhm aah precis som titeln i inlägget säger så går det undan. Jag vaknade, käkade lite. Kollade internetbanken och insåg shit, jag har cash!! Ringer Ted's tattoo och har nu en tid vid halv tre. :) Så idag får jag min tredje tatuering gjord!! NIIICE! :) Bild kommer när den är klar och jag är hemma igen .. :)

Jag åker in helt själv, dom två andra gångerna jag tatuerat mig har jag i alla fall haft sällskap med.. Men inte idag :P

Ringde mamma och kollade vad hon tyckte om min idé, hon tyckte givetvis att min idé var bra. Haha eller så sa hon bara så för att hon vet att jag förmodligen hade gjort det i alla fall! :) Älskar min mamma och jag ber ofta om råd. Men sen att jag alltid gör som jag själv vill är en annan sak. :P Det kan inte ha vart lätt för dig mammsen..

Men i alla fall, ska även kolla hur lång väntetid det är för att göra en lite större tatuering där då mamma ska tatuera in alla barnens namn. Så det blir ju 6 namn, jag vet inte om hon skulle haft något mer.. Men i alla fall, ska kolla det åt henne :)

Aah, nej nu måste jag göra mig i ordning för att ta bussjäveln till Väsby :)

Puss och kram Michilicious!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0