IDOLERNA!!

Ja jag tänkte nu börja fredagsblogga om idolerna i IDOL! Det är många som vart på mig om att IDOL är så jävla dåligt. MEN TYCK DET DÅ! Jag skiter väl i det? :S Jag gillar IDOL och kommer därför skriva lite om alla IDOLER varje vecka, i alla fall försöka göra det varje vecka! :)

Ikväll var Jay först ut på sceen. Han sjöng en låt jag aldrig hört förut. Men jag måste säga att han gjorde den riktigt bra! :) Jag har faktiskt inget illa att säga om honom. Men sen är jag ju lite hemligt förälskad i honom, så jag vill väl inte klaga på honom! Hahaha han är snygg, behåller sin stil och hans röst är gudomlig!! <3 (white wedding - billy idol)

Andreas var andra ut. Jag gillar att dom inte har ändrat hans frisyr alltför mycket, det är liksom han. Men det kändes lite som att han sjöng ur näsan till en början. Men skön stil, charmig, härlig utstrålning. Och det blev ju bättre senare i låten! Riktigt söt prick det där :)   (for once in my life - frank sinatra)

Sen kom Linda. Jag måste säga att jag gillar inte Linda, jag gillar inte det att hon redan har vart med i ett sånt här program (popstars på kanal 5) Som hon dessutom vann och startade bandet "super natural" med. Och ikväll kan jag inte ens säga att jag gillade hennes röst som jag faktiskt brukar göra. Tycker den är gnällig och konstig. Så hon kan få åka ut!  (you oughta know - alanis morissette)

Daniel, charmiga plutten som man absolut inte kan låta bli att gilla. Han sjöng en jävligt bra låt, han är jävligt charmig och jätte söt! Han har underbar röst den är ju lite "pojkbands-röst" men gillar honom ändå. Och jag tycker att han gjorde låten bra även om det skar sig på något ställe. GO POJKBANDS DANIEL!! :)<3  (who says - john mayer)

Elin, den finska stjärnan!! Älskar hennes utseende. Hon ser verkligen ut som en stjärna. Hennes röst går ju inte att klaga på. Finns inget jag kan klaga på hos henne annat än hennes engelska uttal! Men det går ju att träna upp.. Tråkig låt hade hon ju iof valt. Men jag tycker att hon gjorde den bra! :)  (hang with me - robyn)

Åh Olle, Olle, Olle! Min andra kärlek. Så jäkla söt! Vilka ögon!! Jag måste säga att jag hade väldigt höga förhoppningar på älskade Olle eftersom han sjöng en låt som betytt mycket för mig genom åren! Även om jag visste att han skulle göra den bra. Så måste jag säga det!! FY FAN VAD HAN GJORDE DEN BRA!!! Älskar röste, älskar utstrålningen, älskar ögonen, älskar han!!!! Olle<3  ( talking about a revoultion - tracy chapman)

Sassa, Ikväll fick man ju höra något annat av henne än bara skrikig rock. Och jag vet inte om jag gilla det egentligen. Det lät hackigt och ojämt ibland. Sen sjöng hon fel. :/ Och jag tycker allvarligt att hon förstörde låten. Jag gillar henne i vanliga fall. Men det här är inte godkänt!! (dear mr.president - pink)

Linnea, underbara människa.. Hennes röst är verkligen orginell och jag älskar henne. Och ikväll tycker jag att hon gjorde bra ifrån sig som vanligt. Scennärvaro, klockren i tonerna! Hon väljer ju alltid låtar som passar hennes röst, vilket är jäkligt smart! Nej jag tycker att hon gör bra ifrån sig. En favorit hos mig!! (crazy - gnarles barkley)

Geir, ikväll tycker jag inte att han var på topp. Kändes som att det svajade lite. Skar sig här och där. Har alltid tyckt att han var jätte bra. Men ikväll får han inga plus poäng! (need you now - lady antebellum)

Alice, Jag har tyckt att hon bara har blivit sämre och sämre för varje gång. Enda låten jag tyckt att hon gjort bra var den som hon sjöng för Bagge, första gången. Ikväll som dom flesta gångerna så sjöng hon ur näsan. Låter gnälligt och nej jag gillar det inte. Sen är jag lite rädd för hennes mun också! Den är ju enorm! :O  (if it makes you happy - sheryl crow)

Minnah, Ja.. Ikväll var hon faktiskt bra tycker jag. Finns inte så mycket att klaga på! :P Hon valde en ganska svår låt. Men jag tycker att hon klara det bra! :) (holding out for a hero - bonnie tyler)

Ikväll tycker jag att Linda, Sassa, Geir eller Alice kan åka. Men helst Linda, Sassa eller Alice!!

Återkommer med kommentarer om den som åkte ut sen!

P&K Michilicious


Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0