Ingen fantasi..

Jag har verkligen ingen fantasi, den är bara som bortblåst. Kanske är det för att jag sovit 4 timmar i natt. Kanske är det för att jag inte vet hur det blir om jag får söka till skolan eller inte. Kanske för att jag fyller år om 9 dagar. Men varför skulle alla dessa punkter spela in? Alltså, vad har dom att göra med att jag inte har någon fantasi. Att jag känner mig ganska tom och borta.. Är det kanske tröttheten som tar över, för lite kraft för att anstränga mig. Eller kanske är det nervositeten över att kanske inte få göra det man verkligen hoppas på. Eller är det spänningen över att snart vara 20? Det är nog förmodligen ingen annan än jag som vet. Och om inte jag vet. Då är det absolut ingen som vet!

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0