Nu är den gjord!!

Nu är ena foten tatuerad och jag har aldrig i hela mitt liv vart med om en sån fruktansvärd smärta!! Det gjorde så ont att jag bara ville döda någon! Aah shit.. Jag höll på svimma, seriöst alltså. Jim, som gjorde den fick springa och hämta vatten för allt bara försvann, det svarta för ögonen och rösterna försvann, det var så jävla vidrigt. Och ont gjorde det!! Uuuah! Jag kan ju inte precis säga att jag längtar till att göra andra foten .. :P Men, aah den ska också göras. Så det är bara bita ihop och se glad ut.. :P

Här kommer en bild :)

Puss och kram Michilicious!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0