The big day is here :D

Japp nu är klockan över tolv, nu är jag 20 år :D Hehe känner mig inte äldre egentligen.. Men tanken på att faktiskt vara det är rätt skön :) Nu är jag gammal heest :D

Om bara några timmar ska jag stiga upp.. Jag gick och la mig vid halv nio typ.. Vaknade på tolvslaget av att min mobil vibrerade HEELT hysteriskt.. :P Fick massa grattis sms :) Tack :D nu sitter jag här, ska upp vid typ halv åtta.. Och jag kommer ha svårt att somna om.. :P

Men det är ganska sjukt egentligen.. Man blir så glad över en dag som bara är över sen liksom.. :P Det är faktiskt konstigt.. Idag är man glad.. Imorgon är det typ som vanligt igen.. Bara det att jag får gå på systemet när jag vill :S Hahah aah..

Men jag har vart off nu i några dagar. Har haft lite skrivkramp.. Eller egentligen har jag inte haft det.. Jag har varken haft tid eller ork att trassla ut trådarna i min hjärna.. Det har liksom vart så mycket olika saker och jag har inte orkat tänka.. Hmm det har inte hänt så mycket precis.. Jag var på en halloweenfest i lördags. Det var typ sjukt kul!! Jag var en överkörd kaning = roadkill xD hahaha orkar inte beskriva festen så mycket.. Kul var det och massa alkohol var inblandat.. :P Hehehe

Här kommer en bild på min utklädnad :) ENJOY!!

Det var allt från mig :)
P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa :)

Kram och grattis :)

2010-11-01 @ 07:26:03


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0