utslag!!

Jag har fått konstiga röda prickar över hela kroppen, påminner om vattkoppor fast ändå inte. Dom kliar som sataaaaaan!!! Så det kan vara nässelutslag, men varför har jag fått sånna? :S Jag är bara glad över att jag inte fått i ansiktet än.. Men i hårbotten, armarna, hela överkroppen och hala underkroppen har jag massa så röda kliande prickar. Har haft det nu i typ fyra dagar, så dom borde ju försvinna snart tycker man ju i alla fall. Ååh men det är verkligen jätte jobbigt, så jag kanske går ner till husläkaren imorgon, men det känns fett ovärt med tanke på att dom inte kan göra så mycket. Men vi får se hur lilla fröken gör! :)

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och dra mig ner till Olivia :) Det är någon som ska komma hit och putsa fönstrena och då vill jag inte vara hemma. Men det var väldigt länge sen jag träffa Olivia också, så det kan nog bli kul :)

Aah, det var allt för nu.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0