GAAAAH!

Alltså ibland blir man duktigt förbannad.. Som till exempel nu. Min kära store syster är snäll och hjälper mig att sälja min moppe som står på Åland hos mormor och morfar.. Men ja, som sagt va kan man inte välja sin familj, så jag har en far som inte har alla hästar i stallet! Och, ja.. Han har ju då som sagt va slarvat bort inköpskvittot och ägarbeviset. SÅ det betyder att jag förmodligen behöver ta mig en hetstripp till Åland för att fixa fram de så att jag kan sälja iväg min lilla moppe. Det är 11 dagar tills jag börjar skolan och jag ska försöka få åka ner om 10. Så ni kanske förstår att jag är duktigt stressad över det här med tanke på att jag behöver alla pengar jag kan få tag i till skolstart. Givetvis tror jag inte att jag kommer få moppen såld tills jag börjar skolan, men kanske medans jag går där, så att jag kan betala tillbaka skulderna jag kommer ha till mamma och Marie.

Men aja, får se.. Jennifer skulle ringa runt imorgon och ta reda på hur saker och ting låg till och det är ju snällt av henne i alla fall. Men som hon sa, en dag kanske hon behöver en gentjänst och givetvis ska hon få det i så fall :)

Just nu gör jag ingenting. Roine sprang iväg till statoil för att köpa sitt snus(k).. Så, jag sitter ensam i lägenheten och lyssnar på musik och tar det allmänt lugnt. Idag har jag verkligen inte haft någon hungerskänsla what so ever.. Men han "tvingar" mig till att äta, så fick i mig en liten hamburgare. Men den gjorde mig mest illamåeende. Och inte har han någon våg heller, så kan inte kolla om jag har gått ner i vikt eller så. Men, innan jag åkte hit så hade jag gått ner 3 kg på typ 3 dagar. Så man kan ju hoppas på att jag har gått ner lite till :)

Som sagt va är det bara 11 dagar kvar till skolan börjar. Jag har nog aldrig längtat så här mycket till något i hela mitt liv. Inte ens till min 18 eller 20 års dag.. Men det känns verkligen helt otroligt att jag kom in i skolan. Ska bli så jävla awesome. Och i sommar ska jag hjälpa till hemma hos mammi att renovera deras kök, så det är ju awesome :D

Aja, men nu ska jag typ.. Ja jag vet inte.. Fortsätta göra ingenting xD

P&K Michilicious

Här kommer några oerhört muppiga bilder på mig :D

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Sara

Du har så vackert hår ! Önskar att jag kunde ha det sådär långt och fint :)

2011-04-29 @ 16:07:27
Postat av: Jennifer - mamma till Lukas och Leiah

Alltså varför får inte du mina kommentarer? :'( Jag ser inte en enda kommentar från mig, får du dom? :/



Men det här med moppen löser sig, jag ska nog få den såld åt dig :) <3

2011-05-05 @ 19:00:43
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0