Lycklig!!

Just nu rullar allt på i livet helt perfekt! Det har lagom tempo, ingenting som ligger efter (förutom min städning som vanligt) och ingenting som ligger före.. Allt är verkligen perfekt nu! Jag har kommit in på skolan som jag har velat gå i sen november typ, kommer få börja där i maj! Hur roligt som helst.. Det enda som är lite trist är väl att jag kommer vara 40 mil bort från alla som betyder något, förutom dig Malin som jag kommer ha i samma kommun xD Men det finns som sagt va helger.. :)

Men aah, det ska bli så jävla underbart att få börja där.. Och efter nio månader så blir det lärling tills man får yrkesbeviset, sen är jag färdig plattsättare :D NIIIICE! :D

Alltså jag har alltid sagt att neej men skolan är bara 36 veckor.. Hahaha det är ju för fan typ 8-9 månader.. xD Men det blir bra det här!! :D

Nej, nu ska jag snart ta och väcka upp Roine. Idag ska vi hem till frugan och glo på film och sjunga singstar.. Tvekar iof att att Roine kommer sjunga något, men jag ska :D Hahaha

Men men, ha det bra alla :) För det ska jag! :D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag är såååå glad för din skull <3 Kram

2011-04-03 @ 09:24:53


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0